Pappersmodeller

modeller 6juli 2009

Hej alla

Vad trevligt och spännande  det är att få följa ert arbete med böckerna 🙂

Här kommer en  glimt från mitt skrivbord. Jag har de senaste dagarna experimenterat med att bygga popupmodeller till boken. Ååå det finns så otroligt många möjligheter och det verkar som om uppslagen inte längre rymms i  en resväska. Kul och frustrerande på samma gång.

God arbetslust till er alla

About mariannelaimer

www.mariannelaimer.wordpress.com
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Pappersmodeller

  1. omdahl says:

    Hei,Marianne.

    Dette ser friskt ut!
    Gleder meg til å se mer!

  2. lisrejnertjensen says:

    Hej Marianne! Ser rigtig spændende ud. Glæder mig til at se mere. Og hvor er det dejligt at se, hvor forskelligt vi griber kufferten an. Glæder mig mere og mere til at se kufferterne samlet!

  3. Lena says:

    Oj, vad kul det ser ut! Jag har byggt ett slott av papper. Jag har länge tänkt göra pop-upmodelelr men det har inte blivit av.

Leave a Reply

