En åbning

Der har været lidt stille her på bloggen den sidste tid. Jeg tager det som udtryk for at alle har drøntravlt. Forhåbentlig med at lave bøger (eller anden kunst)?!

Jeg for min del må i al fald konstatere, at 24 timer i døgnet ikke rækker langt for øjeblikket…

Heldigvis er der også stunder, hvor jeg kan læne mig tilbage og bare trække vejret. Som f.eks. her forleden da Lis og jeg m.fl. var til fernisering på et lille ”in-between-projekt”, vi har stablet på benene i anledning af Århus Festuge.

Det er en udstilling af 1000 recepter, som vi har lavet sammen med en flok kolleger – og hængt op på det lokale bibliotek. Meningen er, at besøgende må tage blanketterne ned af væggen – og med hjem – gratis. Det er lidt af et eksperiment, så vi aner ikke, om alle blanketterne er forsvundet i overmorgen – eller om de stort set hænger der, når udstillingen slutter om en måned. Men HVIS de stadig hænger der til den tid, skal I med ind og vælge én – jer der kommer til åbningen af CON-TEXT…

N.B. Første prøvetryk af plakat + flyer ligger klar. Bortset fra en 2 m.m. sort kant forneden, som jeg nok skal få fjernet inden vi printer hele stakken ud, er de blevet fine! Jeg sender en fil så snart jeg har fået korrigeret kanten…

An opening

It has been quite quiet at the blog here recently. I take it as an reassurance you’re all just totally occupied – by creating new artists’ books? Hopefully!

At least for my part 24 hours a day does not go far at the moment…

Fortunately, there are also moments to lay back and just breathe. Like yesterday when Lis and I opened our little “in-between-project” at Aarhus Festival An exhibition of 1000 “prescriptions” (created together with a bunch of colleagues – each contributed about 100 pieces) on display at a local library. The idea is to let visitors pick their favourite piece from the wall and take it home – for free. It is quite an experiment, so we don‘t know if all prescriptions will have disappeared tomorrow – or if most of it will still be there when the exhibition ends in a month. But if there are still some left when we open CON-TEXT, I hope you’ll go and pick one too.

N.B. First print of poster + flyer is ready! Looks great – apart from a 2 millimetre black line at the lower edge which I want to have removed before printing out the whole stack. Anyway, I send you a file as soon as I have made the corrections…

About hanne

Mixed media artist working with collage, art-money, artists´ books and communication
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

