Labyrint Press

Hej venner. Kender nogen af jer noget til det her Labyrint Press i Botkyrka Konsthall? Jeg er lige blevet opmærksom på det via Abigail Thomas og hendes Mikro Page projekt som jeg selv har en lille aktie i. Lyder det ikke som noget der er værd at kikke lidt nærmere på og evt. sende ind til? Det er selvfølgelig lidt kort varsel. Udstillingen starter d. 7. november – men tilsyneladende kan der alligevel sendes ind helt frem til 1. december?!!
Another slightly off-topic post. Does any of you guys know anything about this project?
About hanne

Mixed media artist working with collage, art-money, artists´ books and communication
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Labyrint Press

  1. Hej

    Jag har hittat mera information om detta projekt i Botkyrka
    på denn site
    http://www.artcitizens.net/notice/list/id/190

    Titta på vänstra listen under announcements info är på engelska och deadline den 1 december 🙂

  2. hanne says:

    Ja, TAK.

    Jeg har godt set det. Det der bare undrer mig er, at udstillingen åbner d. 7. november – men at der kan sendes værker helt indtil december?!?!

    Det ser imidlertid spændende ud, så jeg overvejer stærkt at sende et par ting. Hvad med dig?

  3. Jo

    Som jeg kan förstå af texten så er det den kommende udstilling for 2010 som man kan sende verker til.
    Tema Writings and Observations. Jeg syntes att annonseringen er meget forvirrende og otydlig hmm.

    Jo jeg kommer att sende verker hvis jeg når att få dem färdig 🙂

    Är der nogen anden på forumet udover os to som kommer att sende verker ind?

Leave a Reply

